بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار
              یامدبر الیل و النهار
                  یا محول الحول و الاحوال

                     حول حالنا الی احسن الحال

تقی


سالی که گذشت پر از اتفاقات خوب و بد بسیار بود. از مرگ و تولد عزیزانمان تا حادثه های ریز و درشت زندگی که در همه ی آن ها خدا در کنار ما بود. خدا را شاکریم که یک سال دیگر به ما فرصت حیات داد تا کارهای نیک بکاریم و بدی ها را دور کنیم اما درعین حال باید بدانیم که ما یک سال دیگر به مرگ نزدیک تر شدیم آیا آماده ایم؟
در سال 94  تحولات زشت و زیبای زیادی در سطح جهان بوجود آمد. تلخی اتفاقات آخر سالی اما خداحافظی با سال 94 را غمبار کرد ؛ از کشتار شیعیان نیجریه و شهید و مجروح کردن خانواده ی شیخ زکزاکی تا اعدام شیخ نمر و درگذشت آیت الله واعظ طبسی و فرج الله سلحشور و البته کشتار کودکان و مردم بی دفاع یمنی ، سوری ، عراقی و... که اخبار تکراری هر روزمان شده.
اما هر چه باشد مهم این است بلکه مهم ترین مساله این است که تقویم ، ماه دوازدهم خود را دید اما زمین هنوز امام دوازدهم خود را ندیده است ؛ بهار آمد اما بهار دل ها نیامد.
خداوندا به حق نو شدن زمین ، در ظهور  آن نور ، آن وعده ی صادق و آن منجی بشریت تعجیل بفرما و سال 95 را سال ظهور حضرت قرار ده.

العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان

نقی

برایتان سال پر خیر و برکتی آرزومندم ؛ سالی پر از نو شدن پر از بهتر شدن پر از نیکوتر شدن برای شما ، کشورمان و تمام مسمانان جهان ؛
وسلامتی رهبر عزیزمان.
همیشه موفق و سربلند باشید.






برچسب ها : shia  , shiite  , امام زمان  , iran  , خامنه ای  , تبریک سال نو  , سال 1395  , بهار جهان  ,