سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیت شهدا

رزمندگان عاشق الله با شعارهایشان در طول تاریخ اسلام شهادت داده‌اند. که ما می‌رویم تا اسلام و مروجین اسلام باقی بمانند و ما نیز می‌رویم تا امام باشد.

فرازی از وصیت‌نامه

شهید سیدمحمود میرنظامی

آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 149
کل بازدید : 1031545
تعداد کل یاد داشت ها : 445
آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 1:38 ص

 

نقد فیلم X-Men: Apocalypse 2016 (مردان ایکس: آخرالزمان)

هالیوود و مبارزه با حضرت ولی عصر (عجّل الله تعالی فرجه الشریف)

+همراه با کلیپ آماده شده از صحنه های فیلم در کنار سخنرانی توضیحات مهم

نقد فیلم ضد امام زمان مردان ایکس

تولید کننده: Marvel 

توزیع کننده: 20th Century Fox

بودجه: 178 میلیون دلار   فروش: 544 میلیون دلار

 

 

بر خلاف تصور عامه در مورد عدم شناخت غربی ها از امام زمان و نداشتن مطالعه و تحقیق دقیق درباره ایشان، هر از گاهی در فیلم های هالیوودی، شاهد تولید آثاری هستیم که نه تنها از اطلاعات بالای اصحاب رسانه غربی در این باب پرده برداری می کند، بلکه نشان از عمق دقت و تحقیق آن ها در این زمینه دارد.

به عنوان نمونه بارز این ادعا می توان به قسمت جدید اثر سینمایی محبوب و پر طرفدار “مردان ایکس: آپوکالیپس” (X-Men: Apocalypse) اشاره کرد که در آن به شکلی واضح و علنی به مقوله ظهور و حواشی آن پرداخته و سعی کرده تا چهره ای مخدوش و ترسناک از امام زمان ارائه دهد.
داستان Apocalypse در مورد اَبر انسانی به نام “اِن صباح النور” (آپوکالیپس) است که در مصر باستان به عنوان خدای “رَع” مورد پرستش است و قصد دارد تا طی مراسمی، با تعویض جسم خود با جسمی خاص و نامیرا، خود را تا ابد جاودانه نماید.

اما در این میان، مخالفان وی دست به کار شده و طی عملیاتی غافلگیرانه، مراسم تعویض جسم را مورد حمله قرار داده و در نهایت، موجب تخریب معبد و دفن شدن (غیبت) اِن صباح النور در زیر آوار می شوند.
پیش از ادامه Apocalypse و شروع تحلیل، لازم است که ابتدا کمی با شخصیت اِن صباح النورو رَع آشنا شویم.

نقد فیلم ضد امام زمان مردان ایکس آخرالزمانX-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آخرالزمان) 

اِن صباح النور کیست؟
Apocalypse یا اِن صباح النور، شخصیتی خیالی و شروری بزرگ در سری کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط شرکت مارول کامیکس (Marvel Comics) است. این شخصیت، توسط لوئیس سیمونسون (Louise Simonson) و جکسون گایس (Louise Simonson) خلق شده است. او جهش‌یافته‌ای نامیرا است که اغلب به عنوان یکی از ضدقهرمان‌های اصلی مجموعه مردان ایکس به شمار می‌رود.

هالیوود و مبارزه با امام زمان

رَع کیست؟
رَع مهمترین خدای مصر باستان و تجسم شخصت آفتاب یا نیمروز است. از دید مردم شهر هلیوپلیس، او خود را به وسیله آب باستانی که از نون «Nun» سرچشمه می‌گرفت یا از نخستین گل نیلوفر آبی آفریده ‌است. او سپس هوا، شو (Shu) و رطوبت، تفنوت (Tefnut) را آفرید که موجب پدید آمدن خدای زمین، جب (Geb) و الهه آسمان، نات (Nut) شد. وی به شکل مردی با سر شاهین نشان داده می‌شود که عصای سلطنتی را به یک دست، و اَنخ (نماد زندگی) را به دست دیگرش گرفته است.
بر فراز سر او، قرص خورشید دیده می‌شود. رَع به مدت هزاران سال، بالاترین رتبه خدای مصریان بود. در کتاب مردگان، «فرمانروای آسمان، فرمانروای زمین، سازنده مخلوقات، خدای اولی که در ازل پدید آمد، سازنده جهان، خالق انسان‌ها، سازنده آسمان، خالق نیل، کوه‌ها، مردها و زن‌ها و درندگان و رمه‌ها» دانسته می‌شود.
مصریان معتقد بودند که اشک‌های رَع به مرد و زن تبدیل شده اند.

در Apocalypse، این دو شخصیت با هم تلفیق شده و شخصیت واحدی را تشکیل می دهند؛ تلفیقی از خداگونگی و شرارت!! اتفاقی که کاملاً مد نظر کارگردان بوده و به صورتی هدفمند آن را رقم زده است.
اِن صباح النور که می توان نام او را به “نور صبحگاهی” هم تعبیر و ترجمه نمود، فردی است که جد مردان ایکس معرفی می شود و همه انسان های جهش یافته عجیب و غریب و خاص، از نسل وی هستند.
مدت زمان عمر او نامعلوم است و راز جاودانگی وی، انتقال از یک جسم به جسم دیگر در طول قرن های متمادی بیان می شود.

به علت داشتن قدرت های ویژه و عمر طولانی، مردم در اعصار مختلف او را همانند یک خدا مورد پرستش قرار می دهند و در هر دوره برای او نام و لقب خاصی را در نظر می گیرند. القابی مانند Apocalypse و اِن صباح النور.
اما در انتخاب نام آخر، نکات بسیار مهمی وجود دارند که پرداختن به آن ها می تواند پرده از رازی مرموز در مورد این شخصیت و ماهیت مخفی وی بردارد.
برای پی بردن به این راز، باید کمی به کلید واژه ها توجه کرد:
عمر طولانی، همواره جوان بودن، مورد ستایش و احترام و دارای لقب نور بودن.

برای شما این کلید واژه ها آشنا نیست؟

به بخشی از متن و ترجمه زیارت امام زمان (عج) در روز جمعه توجه کنید:

السَّلامُ عَلَیْکَ یَا حُجَّهَ اللَّهِ فِی أَرْضِهِ السَّلامُ عَلَیْکَ یَا عَیْنَ اللَّهِ فِی خَلْقِهِ السَّلامُ عَلَیْکَ یَا نُورَ اللَّهِ الَّذِی یَهْتَدِی بِهِ الْمُهْتَدُونَ وَ یُفَرَّجُ بِهِ عَنِ الْمُؤْمِنِینَ السَّلامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْمُهَذَّبُ الْخَائِفُ السَّلامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْوَلِیُّ النَّاصِحُ السَّلامُ عَلَیْکَ یَا سَفِینَهَ النَّجَاهِ السَّلامُ عَلَیْکَ یَا عَیْنَ الْحَیَاهِ السَّلامُ عَلَیْکَ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْکَ وَ عَلَى آلِ بَیْتِکَ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ السَّلامُ عَلَیْکَ عَجَّلَ اللَّهُ لَکَ مَا وَعَدَکَ مِنَ النَّصْرِ وَ ظُهُورِ الْأَمْرِ السَّلامُ عَلَیْکَ یَا مَوْلایَ أَنَا مَوْلاکَ عَارِفٌ بِأُولاکَ وَ أُخْرَاکَ أَتَقَرَّبُ إِلَى اللَّهِ تَعَالَى بِکَ وَ بِآلِ بَیْتِکَ وَ أَنْتَظِرُ ظُهُورَکَ وَ ظُهُورَ الْحَقِّ عَلَى یَدَیْکَ…

سلام بر تو اى حجّت خدا در زمینش، سلام بر تو اى دیده خدا در میان مخلوقاتش، سلام‏ بر تو اى نور خدا که رهجویان به آن نور ره مى‏یابند و به آن نور از مؤمنان اندوه و غم زدوده مى‏شود، سلام بر تو اى پاک‏نهاد و اى هراسان از آشوب دوران، سلام بر تو اى همراه خیرخواه، سلام بر تو اى کشتى نجات، سلام بر تو اى چشمه حیات، سلام بر تو، درود خدا بر تو و بر خاندان پاکیزه و و پاکت، سلام بر تو، خدا در تحقق وعده‏اى که به تو داده از نصرت و ظهور امرت شتاب فرماید، سلام بر تو اى مولاى من، من دل‏بسته تو و آگاه به شأن دنیا و آخرت توام، و به دوستى تو و خاندانت به سوى خدا تقرّب مى‏جویم و ظهور تو و ظهور حق را به دست تو انتظار مى‏کشم…

به وضوح می توان در این زیارتنامه واژگان کلیدی نظیر نور خدا که رهجویان به آن نور ره مى‏یابند را مشاهده نمود. همچنین عبارت دیده خدا در این زیارتنامه را می توان در پوستری در Apocalypse با تغییر جزئی و به شکلی نمادین به چشم (دیده) عالم مشاهده نمود.

اما این نمادگرایی به همین جا ختم نشده و مثال های بسیار زیاد دیگری نیز در Apocalypse می توان یافت که این شخصیت را به وضوح به شخصیت امام زمان (عج) مرتبط می سازد. در ادامه، به برخی از این نمادگرایی ها اشاره خواهم کرد.

 

ادامه مطلب...




برچسب ها : نقد فیلم مردان ایکس  , هالیوود و مبارزه با ظهور امام زمان  , نقد فیلم ضد امام زمانی  , دروغ هالیوود  , مبارزه با امام زمان در فیلم  ,


      

 

در کانال تلگرامی‌اش نوشت؛
حامد زمانی در کانال تلگرامی‌اش در خصوص درگذشت فرج‌الله سلحشور نوشت: آقای پشت میز! آقای رسانه. آقایون! خانما!! قیمت غربت تو دوره زمونه? ما چنده؟؟ قیمت ترور شخصیت چی؟؟ قیمت اینکه یه عمر زخم زبون و فحش بشنوی چی؟؟

      

کارگردان فیلم پاسخ می‌دهد؛
غرب از نمایش فیلم کودکی پیامبر ما هم هراس دارد


کاریکاتور توهین به پیامبر

کارگردان فیلم محمد رسول الله(ص) صبح امروز (دوشنبه 7 دی‌ماه) در سومین همایش یاران صلوات حضور یافت و از سوی رئیس بنیاد بین‌المللی یاران صلوات و مادر شهید علی فتحی، با اهدای تابلوی صلوات مورد تقدیر قرار گرفت.

در ادامه‌ی این همایش، کارگردان فیلم محمد رسول الله (ص) دقایقی به سخنرانی پرداخت. مجیدمجیدی گفت: هنگامی که نزد علما رسیدم همه به اتفاق گفته‌اند هیچ ذکری بالاتر از صلوات نیست. بنده و گروه عظیمی که طی هفت سال توفیق داشتم از صبح تا شب با نام و یاد پیامبر عظیم الشأن به پایان ببرم، بدون اغراق عرض کنم که خیلی شرایط سخت بود و تنها عشق به پیامبر(ص) باعث شد که این کار را انجام دهم.

وی افزود: یکی از دغدغه‌ها و دل‌نگرانی‌های من این است که چرا این قدر علیه ساحت پیامبر عظیم الشأن اسلام و ساحت مقدس ایشان و اهل بیت جسارت می‌شود؟ قرائت‌های زشتی که در دنیا از اسلام ارائه می‌شود هیچ سنخیتی با اسلام ندارد.

مجیدی درباره چرایی هجمه‌ها به شخصیت پیامبر اکرم در جهان غرب گفت: چرایی این ماجرا به جهان اسلام و کوتاهی ما مسلمانان بر می‌گردد که هیچ کار شایسته‌ای در معرفی این شخصیت عالم هستی اتفاق نیفتاده است.

ادامه مطلب...




برچسب ها : تهاجم فرهنگی  , اسلام هراسی  , کاریکاتور توهین به پیامبر  , فیلم محمد رسول الله (ص)  , اسکار ضد اسلامی  , توهین به حضرت محمد (ص)  ,


      

 

 

تاملی به جنایات بیرحمانه علیه مسلمانان نیجریه و بی تفاوتی رسانه های جهانی

فاصله های بسیار میان سینما و حقیقت/«زاریا» زار می زند

باید پرسید که سهم سینما در میان این جنایات چقدر است و فیلمسازانی که به دنبال ردپایی از سوژه غارتگری می باشند، کجایند تا گرد غم بر پیشانی حقیقت را با تصاویر عدالت طلبانه خود بربایند؟

گروه فرهنگی «آوینی فیلم»- مرتضی اسماعیل دوست: تجاوز و خشونت علیه مسلمانان امری تازه محسوب نمی شود که اینک بر مسلمانان مظلوم نیجریه ای به فغان برخاسته است. تاریخِ به ظاهر بشریت، تاریک ترین لحظه ها را در سکوت و سکون رسانه هایی یافت که تنها تیراژ نشریه و فروش فیلم ها و گستردگی حجم مخاطبان را در بوق و کرنا می کنند و از واژه هایی چون حقیقت گویی بسیار فاصله دارند. چندی است در میان سکوت سازمان ملل و جوامع بین المللی شاهد پایکوبی های جلادان آدم کشی هستیم که در رویه ای دیکته شده از سوی سردمداران غرب نشین به دنبال غارتِ زیست مسلمانان بی گناه نیجریه ای هستند. کشتار مردمانی آزاده خواه که تنها گناه شان را مسلمان بودن یافتند و در رویه ای وحشیانه به رهبری استکبار جهانی راهی به حمام خون یافتند. فعالیت های ددمنشانه گروهک‌های تکفیری و تروریستی که همچون حیوانات رام نشده از سوی عاملان جنایات غربی هر روز رویه ای تازه به خود می گیرد، اوج نقض حقوق بشر و پایمال سازی انسانیت در صفحه روزگار می باشد و در این وادیه حیران از اخلاق گرایی کجایند آن هایی که تنها سنگ جنایت پاریس را به سینه می زدند و شمع های غمگسارانه خود را به هویدای دادخواهی روشن می ساختند و امروز در تاریکی محض هویت انسانی هیچ اشاره ای هم به مرگ و قتل عام ندارند.

ادامه مطلب...




برچسب ها : شیعه  , شیعیان نیجریه  , شیخ ابراهیم زکزاکی  , رهبر شیعیان آفریقا  , شیخ مظلوم  , روحانی سیاهپوست  , اربعین  , زاریا  , دروغ حقوق بشر  ,


      

 

نگاهی به انیمیشن«شاهزاده روم»

شاهزاده ای که کودکان ایران را نجات داد


گروه سینما و هنر فرهنگ نیوز ، معصومه طاهری : همیشه یکی از نقدهای اساسی که به سینما و تلویزیون وارد می شد این بود که وقتی کودکان ما با کارتون‌های ژاپنی بزرگ می‌شوند و بزرگسالان ما با فیلم‌های آمریکایی و فرانسوی سرگرم هستند چگونه می‌توان سبک زندگی ایرانی- اسلامی را به آن‌ها آموزش داد؟! کارتونهایی که فرهنگ اسلامی در آنها گنجانده نشده بود و برگرفته از مفاهیم و موضوعات  دینی و اعتقادی ما نبود؛ وقتی نگاه می‌کنیم در میان این این هجمه انبوه کارهای تولیدی داخلی در عرصه پویانمایی، آثار ماندگار و فاخری کمی می بینیم که در خاطر ما مانده باشد و بتوانیم بگوییم در آینده قسمت اعظمی از خاطرات نوستالوژیک کودکان امروز ما را تشکیل می‌دهند.
 
اما چند سالی می شود که هنرمندان جوان و انیماتورهای ایرانی نیز آستین همت بالا  زده اند  و آثاری در حد اکران سینمایی حتی بین المللی تولید کرده اند بی انصافی است اگر در ابتدای بحث از زحمات مرکز انیمیشن صبا به عنوان موج گردان اول این اتفاقات خوب یاد نکنیم. در این میان «تهران 1500» به عنوان اولین انیمیشن سینمایی ایران با تبلیغات فراوان و حضور و صداپیشگی بازیگران مشهور در عرصه تبلیغات خوش درخشید، ولی این انیمیشن بلند سینمایی که نام بزرگی مثل بهرام عظیمی خالق سری انیمیشن های راهنمایی رانندگی و شخصیت محبوب سیا ساکتی را با عنوان کارگردان و یکی از نویسندگان بر روی خود داشت با وجود سرمایه گذاری حیرت آور 2/2 میلیاردی خود نتوانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.  همین باعث شد تا کمتر کسی جرات حضور در عرصه انیمیشن سینمایی را داشته باشد هرچند منتقدان ضعف شدید محتوایی و تفکرات سازندگان این اثر که با سبک زندگی ایرانیان در مغایرت بود را یکی از مهمترین علل ناکامی آن دانستند اما حقیقت دیگری نیز در پشت پرده ناکامی «تهران 1500» وجود داشت و آن عدم توجه این اثر به مظلوم ترین مخاطب سینمای ایران یعنی کودکان ونوجوانان بود. چیزی که در دیگر آثار انیمیشنی بلند مثل«جمشید وخورشید» اثر بهروز یغماییان  و... نیز بسیار محسوس بوده و هست. «تهران 1500» نیز مانند بسیار دیگری از آثار سینمایی ایران برای کودکان ساخته نشده بود و اصلاً هیچ جذابیتی جزء انیمیشن بودن  برای این قشر خاص و بسیار مهم نداشت آن هم انیمیشنی که با تفکرات فیلمفارسی دهه 40 به استقبال آینده رفته بود. در واقع باید گفت فیلم نامه و محتوای «تهران 1500 » برای کودکان مناسب که نبود هیچ، بلکه برای نوجوانان هم بد آموزی های متعددی داشت.
 
shia
 
«شاهزاده روم» البته اولین انیمیشن با تم مذهبی که  به اکران در می آید نیست. چون قبل از آن نیز «خورشید مصر» به کارگردانی نادر  یغماییان و شهرام خوارزمی اکران محدودی را در کشور داشت.  اثری که در قالب داستان کودکی حضرت یوسف به صورت انیمیشن دو بعدی چند سال قبل اکران شده بود ولی ابدا قابل مقایسه با اثر فاخری همچون «شاهزاده روم» نبوده و نیست، «شاهزاده روم » اثری است که در همان ابتدای امر با وجود تبلیغات محدودی که نسبت به «تهران 1500» داشت توانست نظر مخاطبان و منتقدان را جلب کند، داستانی برگرفته از یک حقیقت تاریخی و بین ادیانی که در قالب داستان کودکانه همچون انیمیشنهای روز هالیوود کودک و بزرگسال را به خود جذب می کرد. تحرک طبیعی کارکترها، شخصیت پردازیهای حرفه ای و البته داستان زندگی پرماجرای نواده حواری حضرت مسیح که یک شاهزاده است و قرار است مادر آخرین منجی بشریت حضرت امام مهدی (عج) باشد. همه و همه این اثر را یک اثر شاخص کرده اند؛ اثری که البته از هر نظر قابل توجه و تمجید است.
 

      

یادداشت خواهر شهید مغنیه به مجیدی برای فیلم محمد رسول الله (ص)
 
خواهر شهید حاج عماد مغنیة پس از مشاهده فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) در لبنان یادداشتی منتشر کرده است.

نظر خواهر مغنیه درباره ی فیلم محمد رسول اللهبه گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی فیلم محمد رسول الله(ص)، زینب مغنیه خواهر شهید حاج عماد مغنیة پس از مشاهده فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) در لبنان یادداشتی را برای کارگردان این فیلم نوشت:

 

  ادامه مطلب...




برچسب ها : توهین به پیامبر  , مجید مجیدی  , کاریکاتور پیامبر  , محمد رسول الله (ص)  , فیلم پیامبر  , حضرت محمد مصطفی (ص)  , شهید مغنیه  , نظر بینندگان  ,


      

یا محمد! عطر نامت مشرق و مغرب گرفت

شعر درباره ی حضرت محمد (ص)

به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو» قاسم صرافان؛ شاعر و ترانه‌سرای کشورمان به بهانه اکران فیلم زیبای«محمد رسول الله (ص)» ساخته‌ی مجید مجیدی شعری سروده و آن را به پیامبر مهربانی‌ها تقدیم نموده است.

 

این شعر به شرح زیر است:

 

چشم تا وا می‌کنی چشم و چراغش می‌شوی
مثل گل می‌خندی و شب بوی باغش می‌شوی
شکل «عبدالله»ی و تسکین داغش می‌شوی
می‌رسی از راه و پایان فراقش می‌شوی

ادامه مطلب...




برچسب ها : حضرت محمد(ص)  , کاریکاتور پیامبر  , فیلم محمد رسول الله  , شعر درباره ی پیامبر  , قاسم صرافان  , توهین به پیامبر خاتم  , لبیک یا رسول الله  ,


      


 

هدیه ویژه «حاج قاسم» به «مجیدی»

 

 



به نقل از خبرگزاری مهر:

 

محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در یادداشتی اختصاصی در رابطه با فیلم «محمد رسول الله (ص)» خاطره ای جالب از اکران ویژه فیلم مجیدی برای سردار قاسم سلیمانی و حاشیه های آن روایت می کند.

مجله مهر: اربعین سال گذشته خادمی زوار را بر عهده داشتم. هر لحظه که بین نجف تا کربلا کار زائران اربعین حسینی را سامان می دادیم، دلهره ای داشتم که امنیت این زائران چه می شود. اما هرگاه این نگرانی به ذهن ام خطور می کرد همان لحظه زائری را می دیدم که عکسی از «حاج قاسم سلیمانی» بر کوله پشتی یا لباس خود الصاق کرده بود. همواره غبطه می‌خوردم و می‌خورم که چرا این توفیق را ندارم که در رکاب او برای عزت اسلام، مجاهدت کنم.

1- اربعین و آذرماه گذشت. اسفند شد و فصل اکران های خصوصی فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» رسید؛ یک اکران در خاطرم جاودانه شد. «سردار قاسم سلیمانی»، خانواده عماد مغنیه از جمله فرزند کوچک ایشان، «مصطفی مغنیه» و افراد دیگری نیز از جریان مقاومت در اکران فیلم حضور داشتند. جملاتی را که شنیده ام، «نقل به مضمون» می کنم که آن سردار بزرگ پس از اکران فیلم در سالن وزارت ارشاد از جای برخاست و در کمال تواضع گفته بود: «سال ها فکر می کردم کاری که دوستانم در حوزه جبهه نبرد انجام می دهند، جهاداکبر است اما بعد از دیدن «محمد رسول‌الله»(ص) آقای مجیدی، دریافتم که «جهاداکبر» را ایشان در حوزه فرهنگ و هنر انجام می دهند.»

و جملات دیگر در وصف این کارگردان بزرگ ایرانی و فیلم ارزشمند «محمد رسول‌الله»(ص) بیان کردند و در پایان این اکران خاطره انگیز سردار به نشانه سپاس از مجیدی انگشتر خود را به مجیدی هدیه دادند. وصف و بازگویی نحوه مواجهه تاریخی خانواده شهید مغنیه با این فیلم و اصرار دخترشان که در آن جلسه حضور نداشت برای مشاهده این فیلم که منجر به سفر چندی پیش آنها به تهران شد؛ زوایای دیگری از جلسه و ماجراست که به وقتش عوامل فیلم آن را بازگو خواهند کرد.


      

بسم الله الرحمن الرحیم
فیلم محمد رسول الله (ص) ساخته ی مجید مجیدی از فیلم های فاخر کشورمان است که هم اکنون در سینماهای ایران در حال اکران است. این فیلم دوران کودکی پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (صل الله علیه و آله و سلم) را به زیبایی به تصویر کشیده است. برای دریافت و مشاهده ی تیزر این فیلم بر روی دانلود در ادامه ی مطلب کلیک کنید.

 

تیزر فیلم محمد رسول الله (ص)



ادامه مطلب...




برچسب ها : حضرت محمد (ص)  , فیلم محمد رسول الله (ص)  , کودکی پیامبر  , پاسخ به کاریکاتور پیامبر  , تیزر فیلم محمد رسول الله  ,


      

در ادامه نقدهای مثبت به اثر جهانی مجیدی صورت گرفت
امتیاز بالای سایت آی‌ام‌دی‌بی به فیلم «محمد رسو‌ل‌الله‌(ص)»

به نقل از خبرگزاری فارس منتشرشده در تاریخ 94/06/07 :

 فیلم سینمایی «محمد رسو‌ل‌الله‌(ص)» ساخته «مجید مجیدی» براساس نظر سنجی 427 کاربر اینترنتی در سایت «آی‌ ام دی بی» موفق به دریافت امتیاز 8.7 از 10 امتیاز شده است.

فیلم محمد رسو‌ل‌الله‌(ص)

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، اگر نام فیلم «محمد رسو‌ل‌الله‌(ص)» ساخته «مجید مجیدی» را در سایت سینمایی «آی ام دی بی» جستجو کنید، خواهید دید که تاکنون 427 کاربر اینترنتی درباره این فیلم اظهار نظر کرده و مجموع امتیاز کسب شده از نظر سنجی آنها 8.7 از 10 امتیاز بوده، رتبه‌ای که کمتر فیلمی موفق به دریافت آن می‌شود.

ادامه مطلب...




برچسب ها : حضرت محمد (ص)  , محمد رسول الله  , فیلم حضرت محمد(ص)  , کودکی پیامبر  , پاسخ به کاریکاتور پیامبر  , امتیاز آی‌ام‌دی‌بی به فیلم محمد(ص)  ,


      
   1   2   3   4      >