سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیت شهدا

رزمندگان عاشق الله با شعارهایشان در طول تاریخ اسلام شهادت داده‌اند. که ما می‌رویم تا اسلام و مروجین اسلام باقی بمانند و ما نیز می‌رویم تا امام باشد.

فرازی از وصیت‌نامه

شهید سیدمحمود میرنظامی

آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 255
بازدید دیروز : 297
کل بازدید : 1032596
تعداد کل یاد داشت ها : 445
آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 2:41 ع

بسم الله الرحمن الرحیم

پوستر های ویژه ی حضرت امام علی النقی الهادی (علیه السلام)


تقی


ادامه مطلب...




برچسب ها : پوستر مذهبی  , imam naghi  , نقی  , امام نقی  , shia  , علی النقی  , شاهین نجفی ملعون  , توهین به امام هادی  , امام تقی  ,


      


بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا علی النقی الهادی 

ای مولای ما


پویش یادآوری امام علی النقی الهادی (علیه السلام)

نقی

 

ای همیشه مظلوم تاریخ جان ما به فدای شما باد 

دشمنان بدانند اگر بارگاه تو را تخریب کردند اگر به نام تو توهین کردند اما هرگز نخواهند توانست کمترین ضربه ای به ساحت مقدست بزنند و به یاری حق به زودی نور تو جهان شمول خواهد شد و همه ی انسان ها از دریای معارف تو بهره مند خواهند شد 

توهین در همیشه ی تاریخ کار بی خردان بوده است ؛ کسانی که هیچ استدلال و منطقی در مقابل حق ندارند راهی جز توهین و تمسخر ندارند؛ اما نمی دانند که این  توهین ها به لطف خداوند جز به گسترش بیشتر دین حق منجر نشده است.

زمانی که نام مبارک حضرت را با واژه های هادی یا امام هادی جستجو می کنیم تصاویر و تصویرنوشته های بسیار زیبایی که برای آن حضرت طراحی کرده اند؛ به نمایش در می آید؛ 

اما در این بین اتفاق ناگواری هم افتاده است:





      

بسم الله الرحمن الرحیم

آیه نگاری آیه 14
سوره ی مبارکه ی علق

آیه 14 علق

ادامه مطلب...




برچسب ها : پوستر  , نقی  , امام نقی  , آیه نگاری  , پوستر قرآنی  , تقی  , امام تقی  , آیه 14 علق  , الم یعلم بان الله یری  ,


      

حرکت کاروان نمادین اسرای کربلا در بابل
کاروان نمادین اسرای کربلا برای دوازدهمین سال متوالی صبح سه شنبه دهم آذر ماه همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی از آستانه امامزاده قاسم (ع) بابل به سوی تکیه اعظم درونکلای غربی این شهرستان به حرکت در آمد. همراهان این کاروان نمادین سرگذشت جانگداز ورود اسرای کربلا به شام و ظلم و ستم رفته بر خاندان نبوت در واقعه کربلا را در مسیر 25 کیلومتری برای مردم روایت می کنند .
عکس: بهروز خسروی
منبع: خبرگزاری فارس

 

ashura

 

ashura

 

shia

ادامه مطلب...




برچسب ها : ashura  , shia  , shiite  , iran  , imam hussain  , اربعین در ایران  , عکس  , arbain  , arbaeen  ,


      

اجتماع عظیم عاشقان اباعبدالله الحسین در حسینیه اعظم زنجان
خبرگزاری فارس:مراسم هشتم محرم «یوم العباس» زنجانی‌ها با حضور میلیونی عاشقان اباعبدالله الحسین در حسینیه اعظم زنجان با شکوه خاصی برگزار شد.عزاداران حسینی مراسم هشتم محرم زنجان با فریادهای «لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است» بار دیگر بیعت ‌خود را با مقام معظم رهبری اعلام کردند.
عکس: مرتضی الیاسی

ashura
ashura
ashura
ashura
islam
shia iran

      

تاسوعای حسینی در شهرستان‌ها

خبرگزاری فارس: در تاسوعای حسینی در سراسر کشور هزاران محفل عزاداری برپاست و عاشقان اهل‌بیت با نوای «یا حسین(ع)» خود با سیاه‌پوشی سطح شهر و شرکت در محافل عزاداری، لباس عزا بر تن کرده و در غم مصیبت بزرگ دشت نینوا ناله سر می‌دهند.
عکس: گروهی

ashura

 

ashura

 

ashura

 

ashura

 

ashura

 

ادامه مطلب...




برچسب ها : عاشورا  , شیعه  , shia  , shiite  , ایران  , ashura muharram  , imam hussein  , love  ,


      

آیین سنتی مشعل گردانی نجفی‌های مقیم شهر قم
خبرگزاری فارس: همزمان با شب هشتم محرم الحرام، آیین سنتی مشعل گردانی نجفی های مقیم شهر قم شامگاه چهارشنبه بیست و نهم مهرماه در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد. عراقی ها و نجفی های مقیم قم در سنتی که همه ساله دراین شهر اجرا می شود با حرکت از حسینیه نجفی ها به سمت حرم حضرت معصومه(س) در حالی که مشعل هایی از آتش را به همراه دارند به عزاداری و سوگواری می پردازند.
عکس: مهدی مریزاد

ashura

ashura

 

ashura

 

ashura

ashura

ادامه مطلب...




برچسب ها : عاشورا  , ashura  , shia  , karbala  , shiite  , muharram  , مشعل گردانی  , حسین بن علی (ع)  , قم  , the day of ashura  ,


      

ashura


ادامه مطلب...




برچسب ها : ashura  , shia  , shiite  , imam husain  , پوسترهای عاشورا  , حسین بن علی  , السلام علی الحسین  ,


      



«ایاکم و العالمیة علی الاصغر»
می‌ترسند از اینکه علی‌اصغر(ع) جهانی شود+تصاویر

شیرخوارگان حسینی با سربندهای «یا صاحب‌الزمان» می‌آیند و مادران آن‌ها را نذر قیام جهانی حضرت صاحب(عج) می‌کنند، به این امید که در رکاب منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله(عج) حاضر شوند.

ashura


خبرگزاری فارس، آزاده لرستانی: بارها در دعای ندبه خوانده‌ایم «أینَ الطالِبُ بِدَمِ المَقتولِ بِکَربَلا»، کجاست آن عزیزی که پس از ظهورش خون شهید مظلوم کربلا را از دشمنان باز پس خواهد گرفت و می‌دانیم که حضرت ولیعصر(عج) هنگام ظهور بین رکن و مقام براى مردم خطبه می‌خوانند و و در مهم‏ترین قسمت خطبه به صورت مکرر با نهایت اندوه و تأثر شهادت مظلومانه امام حسین(ع) را مورد اشاره قرار می‌دهند و می‌فرمایند: «...ألا یا أهل العالم إن جدّی الحسین قتلوه عطشان...»، اى مردم جهان! منم امام قائم. منم شمشیر انتقام الهى که همه ستمگران را به سزاى اعمالشان خواهم رساند و حق مظلومان را از آن‌ها پس خواهم گرفت. اى اهل عالم! جدم حسین بن على(ع) را تشنه به شهادت رساندند و بدن مبارک او را عریان در روى خاک‌ها رها کردند. دشمنان از روى کینه توزى جدم حسین(ع) را ناجوانمردانه کشتند... و در حقیقت نوید انتقام خون به ناحق ریخته امام حسین(ع) را به جهانیان خبر مى‌‏دهند.


مشخص است که هنگام ظهور همه جهانیان امام حسین(ع) را می‌شناسند و می‌دانند که سید و سالار شهیدان برای چه قیام کردند و چرا به شهادت رسیده‌اند،‌ این گونه می‌توان گفت که همایش شیرخوارگان حسینی در حالی امسال سیزدهمین گردهمایی خود را با حضور شیرخوارگان و مادران برگزار می‌‌کند، دنبال این است تا در ذهن و زبان تمامی انسان‌ها نسبت به هویت وجودی عاشورا با محوریت شهید شیرخوار کربلا ایجاد سؤال کند.

ادامه مطلب...




برچسب ها : ashura  , shia  , shiite  , imam husain  , شیرخوارگان حسینی  , قیام حسینی (ع)  , حضرت علی اصغر (ع)  ,


      

ترجمه ی خطبه ی الهی غدیر

برای مشاهده ی متن کامل خطبه ی الهی غدیر کلیک کنید.

 

 

ali





برچسب ها : muhammad  , shia  , shiite  , iran  , امیرالمونین علی (ع)  , ولی الله  , من کنت مولاه  , ali  , ghadir  ,

      
<      1   2   3   4   5   >>   >