سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیت شهدا

رزمندگان عاشق الله با شعارهایشان در طول تاریخ اسلام شهادت داده‌اند. که ما می‌رویم تا اسلام و مروجین اسلام باقی بمانند و ما نیز می‌رویم تا امام باشد.

فرازی از وصیت‌نامه

شهید سیدمحمود میرنظامی

آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 20
کل بازدید : 1029570
تعداد کل یاد داشت ها : 445
آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 1:47 ع

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

فرضیه ی تکامل؛ منطقه ی ممنوعه! (5) بخش 2

نقد تکامل در سوء استفاده از فسیل های ما قبل تاریخ

نقد تکامل اسب ها

نقد جزء به جزء

در این بخش از مقاله، به مهمترین ادعاهای تکامل شناسان پیرامون فسیل های مکشوفه پرداخته و یک به یک آن ها را نقد می نماییم:

1 - توالی فسیلی اسب ها

 

یکی از مباحث مطرح در فسیل شناسی که به شدت مورد علاقه ی تکامل شناسان بوده و بر روی آن مانور زیادی می دهند، توالی فسیلی موسوم به « توالی فسیلی اسب ها » است.(48) در این توالی مورد ادعای تکامل شناسان، تعدادی از فسیل های مکشوفه از دوران سوم زمین شناسی تا به امروز، به صورت زنجیره وار به دنبال یکدیگر قرار گرفته تا ادعا شود که فسیل های ابتدای زنجیره، جد اسب های نسل بعد می باشند. بدین ترتیب این زنجیره تا اسب های امروز ادامه یافته و ادعا می گردد که اسب های کوچکتر در ابتدای زنجیره، اجداد اسب های بزرگ امروزی هستند.(49) در تصاویر زیر، توالی مورد ادعای « تکامل شناسان » را به صورت خلاصه ملاحظه می فرمایید:

 

در این توالی که طی نگاه کلی و برخورد اولیه، بسیار باورپذیر و منطقی می نماید، ملاحظه می گردد که فسیل های قدیمی تر ارایه شده در این توالی فسیلی، جثه های کوچکتر، جمجمه ی کوچکتر، دندان های ریزتر و مسطح تر، و تعداد انگشتان بیشتری داشتند و فسیل های جدیدتر، جثه های بزرگتر، جمجمه ی بزرگتر، دندان های درشت تر و تعداد انگشتان کمتری دارند. با استناد به این تغییرات، تکامل شناسان نتیجه می گیرند که اسب ها، از موجودات اسب گونه ی قصیر الجثه، چند انگشته و دارای جمجمه های کوچک، در طول زمان به اسب های عظیم الجثه، تک انگشته (تک سم) و دارای جمجمه های بزرگ تر تکامل یافته اند.(49) آن ها این توالی را یکی از شواهد بسیار مهم فسیل شناختی وقوع تکامل در موجودات زنده عنوان می کنند.(49)

 

البته اگر با دیدگاه عوامانه و ساده انگارانه به توالی فسیل های مربوطه بنگریم، به راحتی سخن تکامل شناسان را در مورد توالی فسیلی اسب ها پذیرفته و آن را به عنوان یک شاهد محکم برای تکامل خواهیم پنداشت؛ اما اگر با دید عمیق و علمی به مسئله نگاه کنیم، خواهیم دید که این توالی فسیلی، با اشکالات و ابهامات محکم و بی شماری رو به رو است. برخی از مهم ترین ایرادات و ابهامات رو به روی این توالی فسیلی عبارتند از:

 

 


      

بسم الله الرحمن الرحیم 

     

فرضیه ی تکامل؛ منطقه ی ممنوعه! (5) بخش 1 

دستاویزی به نام فسیل ها (سنگواره ها) !!! (2) 


 

شواهد رد نظریه تکامل

 

در بخش های قبلی مقاله، بنا بر دلایل متعدد دریافتیم که « فرضیه ی تکامل »، به دلیل این که فاقد اسناد و مدارک دقیق و معتبری است که تمام ابعاد آن را پوشش دهد و اثبات نماید، در بهترین حالت، تنها یک « فرضیه » بوده و به هیچ وجه واجد شرایط « نظریه »، « واقعیت » یا « قانون » نیست!(1)   

همچنین در قسمت قبلی مقاله، بر اساس مستندات دقیق و به روز علمی، این مسئله اثبات گردید که طول عمرهای ارائه شده در مورد فسیل های مکشوفه، بر پایه ی مفروضات غلط، ناقص و ناصحیح محاسبه شده و طول عمرهای منسوب به فسیل های مورد ادعای تکامل شناسان، عمدتاً پرابهام، غلط و غیر قابل اعتماد می باشند!(2)در این باره در قسمت 4 همین سلسله مقالات، صحبت شد و اشاره گردید که برای مثال با استفاده از همین محاسبات رادیومتریک مورد استفاده در فسیل شناسی، برای صخره ی 11 ساله، طول عمری حدود 8.5 میلیون سال تخمین زده شده است!(3) این گونه اشتباهات فاحش محاسباتی، به کرات توسط دانشمندان زمین شناس، مورد بررسی قرار گرفته است که حدود 16 مورد از این اشتباهات، در جدولی در قسمت 4 این سلسله مقالات، ارایه شده است.(4)

در این بخش از مقاله، به بحث در مورد برخی دیگر از ادعاهای تکامل شناسان پیرامون فسیل های مکشوفه می پردازیم:


آیا فسیل های مکشوفه آیینه ی مناسبی از موجودات ادوار گذشته هستند؟ 

اگر از یک طرفدار فرضیه ی تکامل بپرسید، آن ها می گویند که : بله! فسیل ها و سنگواره ها، آیینه ی مناسبی از موجودات صاحب آن ها هستند!

اما پاسخ ما به این پرسش چنین است: خیر! فسیل های مکشوفه، به هیچ عنوان نمی توانند به عنوان یک شاخص قابل اعتماد برای اظهار نظر در مورد صاحبانشان به کار روند! قبل از ورود کامل به این بحث، می بایست به یادآوری برخی اطلاعات مقدماتی بپردازیم:



برای دریافت PDF این بخش از سلسله مقالات به ادامه مطلب مراجعه فرمایید....

 

ادامه مطلب...




برچسب ها : نقد فرضیه تکامل  , نقد علمی تکامل  , نقد نظریه داروین  , نظریه داروین  , عوام فریبی تکامل  , فرضیه ی تکامل منطقه ی ممنوعه 5  ,


      

بسم الله الرحمن الرحیم


گوشه گوشه ی طبیعت سرشار از آیات الهی است که هر آن ما را به یاد خالق خویش انداخته و ما را متوجه این حقیقت می کند که این جهان از روی حکمت و برنامه ای دقیق آفریده شده و هرگز تصادفی و اتفاقی نیست.


و اما گل ها معجزه ای در معجزه ی طبیعت هستند. در ادامه تصاویری حیرت انگیز از گل هایی شبیه به موجودات دیگر را مشاهده می کنیم تا با خود بیندیشیم که چه کسی چنین طرحریزی دقیقی را بر روی آن ها انجام داده؟
آیا این گل های فاقد عقل و شعور خود به خود و تصادفی چنین شده اند؟


وقتی انسان به این تصاویر شگفت انگیز که نقاش هستی بر روی گل ها طرحریزی کرده  نگاه می کند حیران و متعجب شده و فریاد برمی آورد که:
فتبارک الله احسن الخالقین

به قول سعدی

آفرینش همه تنبیه خداوند دلست       دل ندارد که ندارد به خداوند اقرار

این همه نقش عجب بر در و دیوار وجود        هر که فکرت نکند نقش بود بر دیوار

کوه و دریا و درختان همه در تسبیح‌اند          نه همه مستمعی فهم کنند این اسرار

هر که امروز نبیند اثر قدرت او            غالب آنست که فرداش نبیند دیدار


تا قیامت سخن اندر کرم و رحمت او         همه گویند و یکی گفته نیاید ز هزار

آن که باشد که نبندد کمر طاعت او          جای آنست که کافر بگشاید زنار

نعمتت بار خدایا ز عدد بیرونست          شکر انعام تو هرگز نکند شکرگزار



پس پیشنهاد می کنم دیدن این عکس ها را به هیج وجه از دست ندهید



گلی شبیه میمون

گلی شبیه به میمون 
به پوزه ، بینی و چشم ها توجه کنید!
 

گل شبیه پرنده

گلی شبیه به طوطی!



گلی شبیه به اردک

گلی شبیه به اردک


      

بسم الله الرحمن الرحیم

 

فرضیه ی تکامل؛ منطقه ی ممنوعه! (5)

مقدمه

دروغ تکامل

 

مقدمه و سخنی با مخاطبان محترم


 قسمت 5 سلسله مقالات « فرضیه ی تکامل؛ منطقه ی ممنوعه! »، یکی از سنگین ترین بخش های تألیف شده از این سلسله مقالات می باشد؛ به طوری که از نظر حجمی، قسمت 5 این سلسله مقالات ، از مجموع کل قسمت های قبلی تعداد صفحات بیشتری دارد! البته ماجرا تنها به حجم بیشتر قسمت 5 ختم نمی گردد

  ! بلکه محتوای این قسمت نیز دارای ظرایف و پیچیدگی های بسیار زیادی است که بعضاً موجب گردید تا اضافه کردن 1 پاراگراف به این بخش از سلسله مقالات، در گرو مطالعه ی 117 مقاله ی علمی از نشریات مشهور علمی همچون Science   و Nature   در محدوده ی زمانی 3 الی 4 روز باشد!!!

 

علی رغم سختی کار، به دلیل عشق به مسیری که در آن قدم نهاده ایم و به خصوص رویت شواهد بیشتر علمی که تأیید کننده ی دیدگاه حاکم بر این سلسله مقالات می باشد، از پا نیفتاده و با شوقی بیشتر از قبل در این مسیر، قدم برخواهیم داشت. ان شاء الله با رفع مشکلات اقتصادی وبسایت و اضافه شدن دوستان دانشجو و تحصیل کرده به این مسیر مطالعاتی، سیر کار شتاب بیشتری نیز خواهد یافت.

 

اما قبل از ورود به مقاله، باید چند نکته را خدمت دوستان و مخاطبان محترم، متذکر شویم:

 

 

 

 

برای دریافت PDF این بخش از سلسله مقالات به ادامه مطلب مراجعه فرمایید....


ادامه مطلب...




برچسب ها : نقد فرضیه تکامل  , نقد نظریه تکامل  , نقد تکامل داروین  , مافیای علمی تکامل  , دلایل ضد نظریه تکامل  , فرضیه تکامل منطقه ی ممنوعه 5  ,


      

توسعه لنز دوربین فوق باریک با الهام از چشم نوعی انگل زنبور


نمونه آفرینش و نقد تکامل

گوشه گوشه ی طبیعت سرشار از پدیده هایی است که با اندکی تامل در آن ها ما را به سوی خالقی حکیم ، دانا و بی نیاز رهنمون می کند.

به راستی که  تمامی موجودات،  با نظم خاص خود و برحسب نیازهایشان، آفرینشی شکوهمندانه داشته و  مطالعه ی طبیعت کتابی بزرگ در راه خداشناسی است که به ما نشان می دهد که جهان اتفاقی و بی هدف آفریده نشده و تک تک اجزای آن با نظمی حکیمانه با هم در ارتباط هستند.

در مطلب پیش رو دانشمندان توانسته اند با الهام از چشم نوعی انگل زنبور (توجه کنید: نه خود زنبور بلکه انگلی که روی بدن زنبور زندگی می کند!) دوربینی خاص  ابداع کنند. 


      

بسم الله الرحمن الرحیم

 

فرضیه ی تکامل؛ منطقه ی ممنوعه! (4)

دستاویزی به نام فسیل ها (سنگواره ها) !!! (قسمت اول)

 

نقد علمی زمان سنجی رادیومتریک

 

در بخش قبلی مقاله، بنا بر دلایل متعدد دریافتیم که « فرضیه ی تکامل »، به دلیل این که فاقد اسناد و مدارک دقیق و معتبری است که تمام ابعاد آن را پوشش دهد و اثبات نماید، در بهترین حالت، تنها یک « فرضیه » بوده و به هیچ وجه واجد شرایط « نظریه »، « واقعیت » یا « قانون» نیست!

 

با این حال، طرفداران « فرضیه ی تکامل » به منظور کاملاً علمی جلوه دادن ادعای خود، بر برخی اطلاعات در حوزه های زمین شناسی، دیرینه شناسی، بیوشیمی، ژنتیک، بیولوژی مولکولی و ... تکیه کرده و از آن ها برای تأیید ادعای خود بهره می جویند.

 

مواردی چون آزمایش « استنلی میلر »، « سنگواره ها »، « مطالعات جمعیتی بر روی کروموزوم Y و DNA میتوکندریال »، « مطالعه بر روی ساختار ژنتیکی و پروتئومی پروتئین های مختلف و ترسیم درخت های فیلوژنتیک برای آن ها »، « استناد به مسئله ی مقاومت آنتی بیوتیکی باکتری ها » و ... از آن جمله می باشند که از این به بعد به صورت مفصل و مبسوط به نقد آن ها خواهیم پرداخت.


 فسیل ها چه اطلاعاتی را به ما ارایه می کنند؟


اگر نگاهی به کتب، مقالات و فیلم های طرفداران « فرضیه ی تکامل » بیندازیم، ملاحظه خواهیم کرد که بخش های مهمی از آن ها را مطالبی تشکیل می دهند که بر پایه ی فسیل ها و سنگواره ها بنا نهاده شده اند. به خصوص این مسئله در مورد کتب، مقالات و فیلم هایی که به مخاطبان عام ارایه می شوند، نمود بیشتری دارد و ملاحظه می گردد که در کتب، مقالات و فیلم های مربوط به مخاطب عام، به دلیل ساده تر بودن استدلالات مبتنی بر فسیل ها و سنگواره ها، و نیز باورپذیری بیشتر این مسئله، تمرکز بیشتری بر روی این گونه استدلالات صورت پذیرفته است.


سراسر کتب مربوط به « فرضیه ی تکامل » اعم از کتب عمومی و تخصصی، مملو از تصاویری است که بر اساس برخی فسیل ها و سنگواره ها و صد البته با چاشنی هنر هنرمندان تکامل دوست!، شکل گرفته و در آن ها تصاویری از استخوان ها، سنگواره ها و نیز تصاویر ظاهراً بازسازی شده از موجودات زنده ی ماقبل تاریخ ارایه شده است که به خصوص برخی از تصاویر بازسازی شده که به نحو هنرمندانه ای تهیه شده اند، باورپذیری مخاطب را افزایش می دهند! ......


برای دریافت PDF بخش چهارم این سلسله مقالات به ادامه مطلب مراجعه فرمایید....


ادامه مطلب...




برچسب ها : ابطال تکامل  , بررسی خطاها در تعیین عمر فسیل ها  , خطا در زمان سنجی رادیومتریک  , اشکالات توالی تکامل فسیل ها  , مافیای علمی تکامل  ,


      

بسم الله الرحمن الرحیم

 

فرضیه ی تکامل؛ منطقه ی ممنوعه! (3)

باور، فرضیه، نظریه، واقعیت یا قانون؟
رد علمی فرضیه تکامل داروین

 

در دو بخش اول سلسله مقالات « فرضیه ی تکامل؛ منطقه ی ممنوعه! » ریشه های تشکیلاتی و مسایل فرهنگی مرتبط با تکوین « فرضیه تکامل » بررسی شد.

 

بعد از ارایه ی مباحث مذکور، از این قسمت به بعد، به بحث علمی پیرامون « فرضیه ی تکامل» پرداخته و ابهامات، ایرادات و علامت سوال های متعدد و بی پاسخ پیرامون این فرضیه را به بحث می گذاریم.

...

 

 

برای دانلود PDF بخش سوم این سلسله مقالات به ادامه مطلب مراجعه کنید....

 

ادامه مطلب...




برچسب ها : نقد فرضیه تکامل  , رد علمی فرضیه تکامل  , نقد نظریه تکامل  , فراماسونری و تکامل داروین  , آیا تکامل داروین اثبات شده  , مافیای علمی  ,


      

بسم الله الرحمن الرحیم


فرضیه ی تکامل؛ منطقه ی ممنوعه! (2) 

مستند (اخراج شده:     Expelled     ) چاله یا چاه؟!

نقد مستند اخراج شده تکامل

 

 

به موازات بروز سوالات، ابهامات و اعتراضاتی نسبت به « فرضیه ی تکامل » در طی چند سال اخیر، محققان و نویسندگان متعددی به نقد « فرضیه ی تکامل » پرداخته اند؛ متاسفانه بسیاری از این انتقادات چندان قوی و با پشتوانه نبوده و عمدتاً به بررسی تبعات نامطلوب اعتقاد به «فرضیه ی تکامل » پرداخته اند و نسبت به ابهامات، تناقضات و ایرادات موجود در خود «فرضیه»، موضعی نگرفته اند  .

 

اما در این میان، یکی از فیلم های مستندی که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب نمود و افراد متعددی را در داخل و خارج کشور به سمت خود جذب کرد، فیلم مستند « اخراج شده» یا   « Expelled: No Intelligence Allowed » بود که برنده ی جوایزی همچون «جایزه ی آزادی بیان » در سال 2008 میلادی گردید(1) و در بیست و هشتمین دوره ی جشنواره ی فیلم فجر (سال 1388 شمسی) نیز شرکت نمود.(2).....

 

برای دانلود PDF بخش دوم این سلسله مقالات به ادامه مطلب مراجعه کنید....



      

 

 

 

 

 

 


بسم الله الرحمن الرحیم

فرضیه ی تکامل؛ منطقه ی ممنوعه! (1)

مقدمه ای بر داروینیسم

 

دلایل علمی رد نظریه تکامل داروین

« علم و دانش »، یکی از نقاط درخشان تاریخ زندگی بشر است؛ چرا که یکی از وجوه برتری انسان بر سایر موجودات زنده، « علم و دانش » می باشد. « علم » با تمام پیچیدگی ها و ظرایف خود، هرگاه که معصوم از تبانی و انحراف بوده، همچون عقربه ی « قبله نما »، خالق بزرگ هستی را نشان می داده است؛ اما هرگاه که مطامع شهوت پرستان، زورگویان و دنیاطلبان، معصومیت « علم » را لکه دار نموده و در آن دستکاری کرده، در تقابل با دین قرار گرفته است.

 

برای دانلود PDF بخش اول این سلسله مقالات به ادامه مطلب مراجعه کنید....

 

ادامه مطلب...




برچسب ها : تاریخچه تکامل  , نقد داروین  , نقد تکامل داروین  , نقد داروینیسم  , حمایت فراماسونری از تکامل  , فراماسون و داروین  , فریب تکامل  , نقد فرگشت  ,


      

 

تاثیرات سوء القایی یک نظریه مطرود

سینما و تبلیغ تکامل داروینی

Rise of the Planet of the Apes
آغاز سیاره میمون ها

محصول سال 2011
هنرپیشگان: جیمز فرانکو، فریدا پینتو
کارگردان: روپرت وایات


ویل رادمن با آزمایشات فراوان روی شامپانزه‌ها پی می برد که دارویی بنام ALZ-112 بروی مغز یکی از آنها تاثیر گذاشته و می توان این دارو را در جهت درمان بیماری آلزایمر استفاده کرد . اما زمانیکه ویل سعی دارد تحقیقات خود را برای سرمایه گذاران بیان کند ، شامپانزه شماره 9 که آزمایشات روی او جواب داده است از اتاقک خود در آزمایشگاه گریخته و پس از به هم زدن کل آزمایشگاه توسط ماموران کشته می شود . در ادامه مشخص می شود که شامپانزه شماره 9 بچه دار شده است و تمام خشم وی برای حفاظت از بچه‌اش بوده است ...

با نگاهی به ایدئولوژی های نوین در غرب می توان پی برد که انسان سالهاست از دیدگاه آنها ارزش والای خود را از دست داده است. سخنانی که در گذشته درباره مقام والای انسان و اشرف مخلوقات بودن آن گفته می شد و ریشه همه آنها در تفکرات شرقی بود ، امروز در اغلب سیستمهای فکری غرب مورد تمسخر واقع می شود . به عقیده غرب همه این امتیازات ویژه‌ای که به انسان داده می شد ریشه در یک عقیده بطلمیوسی کهن درباره زمین و آسمان و مرکزیت زمین و گردش کرات به دور زمین بود ؛ و با رفتن این عقیده جایی برای اشرف مخلوقات بودن انسان باقی نمی ماند . همین امر موجب شده است که بشر غربی متواضعانه خود را همانند دیگر موجودات بپندارد و روح را نیز به عنوان جنبه ای مستقل از وجود انسان ندانسته و فکر و اعمال روحی را مظاهری از ماده و انرژی بداند.

ادامه مطلب...




برچسب ها : نقد ظهور سیاره ی میمون ها  , داروین و سینما  , القای تکامل در فیلم ها  , تکامل انسان از میمون  , هالیود و داروین  , فرضیه باطل تکامل  ,


      
   1   2   3   4   5      >