بسم الله الرحمن الرحیم


امام نقی
یا مقلب القلوب و الابصار
              یامدبر الیل و النهار
                  یا محول الحول و الاحوال

                     حول حالنا الی احسن الحال


دوباره حال و هوای عید و نو شدن طبیعت. آری عید زمانی برای نو شدن و گرفتن تصمیماتی تازه است. زمانی برای رها کردن عادات غلط و بستن عهدهای تازه است. لحظه ی تحویل سال لحظه ی فکر کردن به سالی است که گذشت. لحظه ای است که باید کارهایی را که کرده ایم چه خوب و چه بد ارزیابی کنیم و با خود بگوییم در این یک سالی که به عمر من اضافه شد من چه قدمی در راه پروردگارم برداشتم؟ آیا در این 365 روزی که خداوند به من هدیه داده بود کارهای درستی انجام دادم ؟ دل چند نفر را توانستم شاد کنم؟


دل امام زمانم (عج) را چطور؟


اما آن چیزی که باید از این فکرها به دست آوریم گرفتن تصمیمات مهم برای سال آینده است. همه ما می توانیم خوب تر باشیم پس
بیایید همین لحظه که طبیعت شروع به تجدید حیات می کند ما هم  تصمیمش را بگیریم که بیش از پیش خوب باشیم.


و اما در سالی که گذشت اتفاقات گوناگونی در جهان رخ داد.اتفاقات خوب وبد. چه کودکان و انسان هایی که  در این دنیای به اصطلاح مدرن به دست افراد خیلی مدرن مظلومانه عمرشان به سر رسید و قلب ما را آکنده از اندوه کرد و در کنار  این وقایع چه دست هایی بودند که در سرتاسر جهان و به خصوص در سرزمینمان ایران در مساجد ، خیابان ها ، کوچه ها و... در میان خیل عظیم جمعیت در روزهای مهم سال رو به آسمان بلند شد و فریاد برآورد :


اللهم عجل لولیک الفرج
ای امام خوبی ها بیا که قلب های ما سنگ یخ زده شده
بیا که با آمدنت زمین جان ما را بهاری کن

 

امام نقی

 
سال 1396 با آغازی مبارک همراه است و آن ولادت  بانو حضرت فاطمه ی زهرا (س) دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) است که آن را سالی پر برکت کرده است ان شا الله . سالی با اسوه فاطمی و حجاب و عفت فاطمی برای مردان و زنان سرزمینمان.


 امیدوارم سالی که در پیش است پر از اتفاقات خوب و زیبا برای ملت ایران و همه مسلمانان جهان باشد و چه اتفاقی زیبا تر از ظهور آن موعود الهی که جهان را از عدل و داد سرشار کند.
امیدوارم ما هم بیشتر از همیشه آماده ی ظهور باشیم و با وحدت و تمسک به ریسمان الهی زیر پرچم سید علی خامنه ای پرشور تر از همیشه در صحنه باشیم همان طور که همیشه بوده ایم و به دشمنان ثابت کنیم که ما پیروزیم تا همیشه.


امام نقی


همه لحظه هایتان خوش
سال نو مبارک






برچسب ها : ظهور  , امام زمان (عج)  , نوروز 1396 مبارک  , بهار دل  , سال نو مبارک  , تبریک سال 1396  , عید نوروز  , کارت پستال سال نو  ,