سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیت شهدا

رزمندگان عاشق الله با شعارهایشان در طول تاریخ اسلام شهادت داده‌اند. که ما می‌رویم تا اسلام و مروجین اسلام باقی بمانند و ما نیز می‌رویم تا امام باشد.

فرازی از وصیت‌نامه

شهید سیدمحمود میرنظامی

آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 136
بازدید دیروز : 473
کل بازدید : 1033412
تعداد کل یاد داشت ها : 445
آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 7:8 ص

روزنامه یا آلبوم خانوادگی؟!

روزنامه آرمان یا آلبوم خانوادگی رفسنجانی؟!






برچسب ها : روزنامه آرمان یا آلبوم خانوادگی رفسنجانی  , هاشمی رفسنجانی و روزنامه ها  , آرمان و رفسنجانی  ,

      

توهین بی‎سابقه دموکرات‎ها به مردم ایران از زبان مشاور یهودی اوباما/
مشاور و حامی اصلی مالی اوباما مردم ایران را «حرام‎زاده» خطاب کرد/ سابان: بجای نتانیاهو باشم ایران را بمباران می‎کنم

 

گروه بین‎الملل – رجانیوز: مشاور ویژه اوباما در امور خاورمیانه و حامی اصلی مالی او در انتخابات سال 2012 در اظهارات بی‎شرمانه‎ای، مردم ایران را «حرام‎زاده» خطاب کرده و اعلام کرد که اگر بجای نتانیاهو باشد، آنها را بمباران خواهد کرد.

به گزارش رجانیوز، حایم سابان ، سرمایه‎دار دموکرات آمریکایی که اصالتاً اسرائیلی بوده و از پدر و مادری اسرائیلی متولد شده است، در کنفرانس شورای یهودیان آمریکا در اظهاراتی مقابل شلدون ادلسون، دیگر سرمایه دار جمهوریخواه آمریکایی گفت در صورتی که مذاکرات هسته ای ایران برای اسرائیل نتیجه ای نامساعد در پی داشته باشد، اگر جای نتانیاهو باشم، به ایران حمله خواهم کرد.

وی (در کمال بی شرمی و با الفاظی قبیح) در اظهارات خود مقابل ادلسون در هتل هیلتون واشنگتن گفت: اگر به جای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل باشم، در صورتیکه غرب با ایران توافقی نماید که از نظر وی برای اسرائیل خطرناک به حساب بیاید، «این حرام‎زاده‎ها را بمباران خواهم کرد».

این درحالی است که سابان در انتخابات سال 2012 حمایت مالی گسترده ای از باراک اوباما نموده و در سال 2008 نیز از هواداران هیلاری کلینتون به حساب می آمد.

وی ضمن اظهار امیدواری برای اینکه لایحه ی پیشنهادی سناتور لیندسی گراهام درخصوص رأی آری یا نه به توافق بالقوه با ایران، با موافقت نمایندگان مواجه شود، گفت: «ما باید گام هایی را بر می داشتیم که نشان دهد ما، ایالات متحده آمریکا، با کسی شوخی نداریم و در کار خود جدی هستیم».

وی تأکید کرد، گزینه نظامی باید «واقعاً یک گزینه باشد نه فقط یک لقلقه زبان».

توهین بی‎سابقه این سرمایه‎دار بزرگ دموکرات – یهودی امریکا به مردم ایران در شرایطی مطرح شده است که چندی پیش وندی شرمن، یکی دیگر از سیاستمداران دموکرات امریکا نیز ژنتیک مردم ایران را فریبکار خوانده بود.

این در حالی است که برخی جریانات رسانه‎ای در تلاش هستند تا مواضع جریان دموکرات نسبت به ایران را معتدل‎تر از جمهوری‎خواهان امریکایی عنوان کنند، حال آنکه سابقه سی و پنج ساله پس از انقلاب نشان داده است اقدامات توام با کینه دموکرات‎ها نسبت به ایران بسیار گسترده‎تر از جمهوری‎خواهان امریکایی بوده است به نحوی که از میان 18 فرمان اجرایی رئیس جمهور امریکا بر علیه ایران پس از انقلاب، تعداد 9 فرمان توسط باراک اوبامای دموکرات به امضاء رسیده است.

 

قطعا لازم است توهین کم‎سابقه مشاور رئیس جمهور امریکا به مردم ایران، با پاسخ محکم و جدی دستگاه دیپلماسی کشور مواجه شود تا روشن شود که بواسطه کدام رویکرد، سیاستمداران امریکایی به چنین گستاخی و وقاحتی رسیده اند که به خود اجازه دهند نسبت به مردم ایران اینگونه سخن بگویند.






برچسب ها : دموکرات ها و ایران  , توهین آمریکا به ایران  , حایم سابان حرامزاده  , مشاور یهودی اوباما  ,

      

عسل رو میدید این طرف؟!
صبحانه کاری یه کشوری با 5+1

نویسنده : امیرحسین مانیان

منبع: هفته نامه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی 9 دی

رئیس هیئت مذاکره کنندگان [یه کشور دیگه غیر ایران]: های (Hi) علیکم جمیعاً !
 5+1: های های های های های های! (در این لحظه معاونین شانه های رئیس را که از شدت وقار بالا و پایین میشد نگه داشتند)
 معاون [یه کشور دیگه غیر ایران] در گوش سرپرست: قربان این سلامشون خیلی موزون بود؛ میخواین یه رقص لزگی واسشون بریم که مقابل استکبار کم نیاورده باشیم؟
 -نه! فعلا صبر کن تا بعد از «گاف نهایی»
 رئیس هیئت [یه کشور دیگه غیر ایران]: وااای! چه میز رنگارنگی! صبحونه هم فقط صبحونه کاری با 5+1، زحمت کشیدین!، تشریف بیارید [یه کشور دیگه غیر ایران] جبران کنیم.
 کاترین 5+1: حالا کجاشو دیدی؟! تازه یه سری گزینه دیگه هم داشتیم که روی میز جا نشد. اگه شما اینا رو میل کردید اونها هم کم کم از راه می رسند.
 - میشه من یه عکس از میز بگیرم؟! واسه اونستاگرامم میخوام. بالاخره مردم باید بفهمن که ما برای احقاق حقوقشون و بازگشت عزتشون چه زحماتی می کشیم.
 - باشه اشکال نداره؛ فقط بجاش اجازه بدین ما هم بیایم از جاهای دیدنی [یه کشور دیگه غیر ایران] مثل «فردو» و «نطنز» و «اراک» و... یه سری عکس و فیلم بگیریم. البته واسه آلبوم شخصی میخوایم.
 - باشه موردی نداره. فقط محرمانه بین خودمون باشه.
 (دوطرف (شش طرف بعلاوه یک) سر میز صبحانه می نشینند)
 رئیس: مسیو! میشه اون نونو بذاری این طرف! ببخشیدا!
 فرانسوی 5+1: بله؛ نون اصل دانمارکه! همین یه ربع پیش از تو تنور درآوردن.
 -وای خدای من! دهنم آب افتاد.
 - فقط شما چی بجاش میدی؟
 -یعنی چه؟
 -انگار شما تاحالا صبحونه کاری نخوردیا! بالاخره باید مذاکره هم حین صبحونه برگزار بشه.
 -آهان!! حالا چی میخواین؟
 - حقیقتش یه مقداری اورانیوم رقیق شده 5درصد میخواستم. البته واسه مصرف شخصی میخواما! یه کمی شبها معده ام اذیت میکنه.
 - اورانیوم 5 درصد میخوای؟ نه! میدونید تا ما این اورانیوم ها رو رسوندیم به 20درصد چه بلاهایی سر «آن مرد» و بقیه مردم ما اومده؟
 -  شلوغش نکن آقا! رقیق کردن کاری نداره؛ مثل یه ظرف آبگوشته که یه کم آب بهش اضافه کنی؛ نهایتش بعداً زیرشو روشن میکنی دوباره غلیظ میشه. باور نداری از سخنگوی سازمان هسته ای خودتون بپرس!
 رئیس: آقای سخنگو! اینا راست میگن؟
 -بله قربان همینطوره؛ میشه تو مذاکراتتون یه کم پنیر هم واسه من بگیرید قربان؟
 - فعلآ هیچی نگو!، تمرکزمو گذاشتم واسه شکلاتها!، اگه تهش امتیازی موند واسه شما هم پنیر میگیرم.
 - «وندی!»، بی زحمت اون ظرف شکلات رو دم دستت بده به من.
 آمریکایی 5+1: بله! فقط قبلش این اورانیوم ها که رقیق کردین رو اکسید کنین خیال همه رو راحت کنید دیگه.
 - عمراً این کارو نمی کنم. فکر کردین ما شکلات نخورده ایم؟
  ادامه مطلب...




برچسب ها : صبحانه کاری  , طنز سیاسی  , مذاکره هسته ای  , ظریف  , امتیاز  , برد برد  ,


      

 

 

تصویری دردناک از غزه

 

جنایات اسرائیل با نوزادان

 

عکسی که مشاهده می کنید مربوط به جنایات مغولان در چند قرن پیش نیست بلکه مربوط به انسان هایی است که خود را متمدن ترین انسان های طول تاریخ معرفی می کنند ، مربوط به سازمان هایی که خود را حامی حقوق بشر معرفی می کنند. این اثر دست پخت سرزمین بتمن ها ، اسپادرمن ها ، سوپرمن ها و جنتلمن هاست.

 

ادامه مطلب...




برچسب ها : جنایات اسرائیل  , غزه در خون  , تصویر کودک کشی  , بستنی خونی  , جنازه کودکان غزه  , سردخانه غزه  , اسرائیل غاصب  ,


      

رجانیوز - حجت‎الاسلام سید کمیل باقرزاده: امسال با دعوت امام جمعه ى محترم شهرستان نائین و شوراى هماهنگی تبلیغات اسلامی، توفیق شد به عنوان سخنران پایانی مراسم راهپیمایی روز قدس در خدمت مردم شهیدپرور نائین بودم. روز پنجشنبه که داشتم فیشهاى سخنرانیم را مرتب میکردم، ارتباط واتس اپی با دوست عزیز فلسطینیم در غزه بعد از چند روز قطع تماس برقرار شد.

به دوست عزیزم گفتم که من عازم نائین در استان اصفهانم تا به عنوان سخنران روز قدس صحبت کنم. شما پیامی براى مردم نائین و ملت ایران ندارید تا من از قول یک جوان فلسطینی بیان کنم؟ ایشان هم معرفت به خرج داد و پیام بلندبالایی نوشت و فرستاد. من هم ترجمه  کردم و در پایان سخنرانی، در جمع مردم عزیز نائین این پیام را خواندم، که خیلی با استقبال و ابراز احساسات مردم مواجه شد.


حقوق بشر

این متن، سندی دیگر از پیوند عاطفی و معنوی ملت فلسطین با ملت ایران و قدرشناسی جوانان فلسطینی نسبت به حمایتهاى ملت ایران از مقاومت فلسطین است. این متن پاسخی است به بسیاری از شایعات و تخریبها و تلاشها براى بدبین کردن ملت ایران به مردم مظلوم فلسطین.

من بیش از دو سال است که با این جوان فلسطینی دوستم و میدانم که او شیعه نیست، اما مثل بسیاری از مردم فلسطین و غزه محبّ اهل بیت علیهم السلامه، و همیشه نسبت به اهل بیت با احترام خاصی صحبت میکند.
همه ى شما عزیزان رو به خوندن پیام دوست فلسطینی توصیه میکنم، و از همه دعوت میکنم اگر در پاسخ به نامه ى دوستمان پیامی دارند، در کامنتها به صورت کوتاه بنویسند تا إن شاء الله ترجمه شده و برای فلسطین ارسال شود.


بسم الله الرحمن الرحیم
أذن للذین یقاتلون بأنهم ظلموا وأن الله على نصرهم لقدیر.
نامه ای از سرزمین فلسطین و از غزه ى صبور به عزیزان دل، ملت مسلمان و مجاهد ایران، از طرف جوانی مثل شما برادرانم، و فرزندی مثل فرزندان شما پدران و مادران عزیز.
سپاس خدایی را که توفیق جهاد در این سرزمین مبارک را به ما عطا فرمود، و ما را با یاری خود و پشتیبانی راست قامتانی چون شما ملت ایران عزّت بخشید. سپاس خدایی را که ما را و انقلاب جهادی مان را با یاورانی چون شما شرافت بخشید، آنگاه که دیگران ما را تنها گذاشتند و رها کردند. و درود و سلام بر سرورمان رسول خدا و خاندان پاکش.
ایستادگی و استقامت شما مردم ایران و حکومت جمهوری اسلامی بر موضع حمایت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین با سلاح را می ستایم، و از یاری و دعاى شما سپاسگزارم. و به جوانان مسلمان ایرانی می گویم: همانطور که تاکنون بر دین خود استوار بوده اید و یاور مظلومان فلسطین ى مستضعفان جهان بوده اید، همچنان در خط انقلاب و گوش به فرمان ولیّ امرتان امام خامنه ای باشید.
همچون سیدالشهداء أبی عبدالله الحسین علیه السلام به عهد خود در جهاد فی سبیل الله وفادار بمانید. و خود را براى آزادسازی قدس آماده کنید، که قدس در انتظار شما و در انتظار مسلمانانی است که إن شاء الله به زودی با امام مهدی علیه السلام وارد آن خواهند شد، تا به امید خدا به زودی با یکدیگر در قدس شریف ملاقات کنیم.
در روز جهانی قدس یاد میکنم از امام خمینی رضوان الله علیه و به روح او درود می فرستم؛ و به رهبر معظم انقلاب اسلامی امام سید علی خامنه ای سلام می کنم؛ و سلام می کنم به فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و به همه ى ملت ایران، از زن و مرد و پیر و جوان؛ و به همه ى شهداى باوفاى ایران درود می فرستم، خصوصاً ژنرال شهید، حسن طهرانی مقدم سازنده ى موشک فجر5 که این روزها تلآویو را به لرزه در می آورد.
عزیزانم، براى ما بسیار دعا کنید و ماجراى فلسطین را در همه ى کشورها منتشر کنید و به گوش جهان برسانید. خدا شما را از شرّ دسیسه هاى شیطان بزرگ آمریکا، و اسرائیل و مزدوران آنها حفظ کند. و مجدداً به شما سلام میکنم. همواره موفق و عزیز باشید. والسلام علیکم ورحمة الله.






برچسب ها : فلسطین  , اسرائیل جنایتکار  , روز قدس  , نامه از غزه به ایران  , مردم قهرمان ایران  , غزه در خون  , مقاومت فلسطین  ,

      

گروه بین‌الملل – رجانیوز: «آزادی، برابری، برادری»؛ اینها سه شعار اصلی انقلاب معروف 1789 فرانسه است که هنوز هم به عنوان شعار ملی این کشور استفاده می‌شود؛ شعاری که هر روز در اسید رابطه‌ی گسترده دولتمردان فرانسوی با سران اسرائیل ذوب می‌شود و دیگر اثری از برادری و برابری و حتی آزادی در این کشور دیده نمی‌شود.

اولاند و نتانیاهوبه گزارش رجانیوز، مردم سراسر جهان به ویژه در قاره اروپا تظاهرات‌ گسترده‌ای را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در برابر حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تدارک دیده‌اند و هر روز یکی از پایتخت‌های اروپایی شاهد اعتراضات گسترده مردمی علیه این جنایت بزرگ است اما یکی از کشورهای بزرگ اروپایی، برای هرگونه تجمع حمایت‌آمیز از زنان و کودکان فلسطینی، جریمه سنگین نقدی و مجازات زندان تعیین کرده است.

دولت فرانسه در اقدامی که با اعتراض گسترده افکار عمومی روبرو شده، هرگونه تجمع و برپایی تظاهرات مردمی در حمایت از فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی را به بهانه خنده‌دار «عدم توانایی برای تامین امنیت تظاهرات» ممنوع اعلام کرده است. این بهانه از آنجایی مطرح شده که آخرین باری که یک تجمع حمایت‌آمیز از مردم مظلوم غزه در پاریس برگزار شد، در انتهای برنامه، جمعی از صهیونیست‌های افراطی مستقر در این شهر به تظاهارات آرام مردم حمله کردند و با آنان درگیر شدند.

در اطلاعیه پلیس فرانسه آمده است که شرکت در هرگونه تظاهرات مرتبط با محکومیت رژیم صهیونیستی، می‌تواند مجازاتی برابر با یک سال زندان و پانزده هزار یورو جریمه نقدی به همراه داشته باشد. بامزه‌تر آنکه پوشاندن چهره هم تا سه سال زندان و 45 هزار یورو جریمه در پی دارد. حتی صحبت کردن درباره برگزاری یک راهپیمایی در شبکه‌های اجتماعی هم می‌تواند مجازات زندان را برای نویسنده به ارمغان بیاورد.

این اقدام دولت سوسیالیست «فرانسوا اولاند» که توسط پلیس پاریس اجرایی شده، واکنش‌های گسترده سازمان‌های مدافع حقوق بشر و برخی از احزاب فرانسه را به همراه داشت و با وجود اعلام ممنوعیت برگزاری تظاهرات حامیان مردم غزه از سوی پلیس در پاریس، این تظاهرات با حضور حدود 5000 نفر از شهروندان فرانسوی برگزار شد. ساعتی پس از آغاز تظاهرات، پلیس این شهر با تظاهرکنندگان درگیر شد و این تجمع آرام به تشنج کشیده شد که نهایتا به زخمی شدن تعدادی از مردم منجر شد.

تظاهرات فرانسوی ها در حمایت از فلسطین

اما علت رابطه خوب پاریس با تل آویو چیست؟ پاسخ به این سوال را باید در سخنان یک فعال سیاسی در این کشور جستجو کرد. «هانری رک»، کارشناس و منتقد سیاسی فرانسوی چندی پیش به بیان مطالب مهمی در ارتباط با جایگاه و نفوذ صهیونیسم در جامعه فرانسه پرداخت که به خوبی نحوه ارتباطات گسترده پاریس با تل آویو را مشخص می‌کرد. بخشی از این مصاحبه را که با رادیو برون مرزی ایران انجام شده، در ادامه می‌خوانید:

ادامه مطلب...




برچسب ها : غزه  , فرانسه  , اسرائیل جنایتکار  , اولاند و نتانیاهو  , ممنوعیت تظاهرات در فرانسه  , آزادی بیان در فرانسه  , نقش صهیونیست ها در فرانسه  ,


      

یا حق

دکتر سلام 43 روحانی مچکریم

دانلود قسمت 43 دکتر سلام رو از دست ندهید.

برای دانلود این جا را کلیک کنید...

 






برچسب ها : دکتر سلام  , روحانی مچکریم  , نوبخت  , علی جنتی  , علی مطهری  , خاطرات حاج آقا  , رفسنجانی  ,

      

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از توقیف 9 دی، گفت: کاش دولت به اندازه خانم اشتون برای رسانه‌ها درجه آزادی قائل بود. -

خبرگزاری فارس: روحیه مک کارتیستی در حال شکل گرفتن است/ کاش دولت به اندازه اشتون برای رسانه‌ها درجه آزادی قائل بود

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در واکنش به توقیف نشریه 9 دی، گفت: مگر جناب آقای رئیس جمهور 2 هفته قبل، راجع به آزادی بیان نکاتی را نگفت، پس یا آقای رئیس جمهور خلاف گفت یا وزارت ارشاد پیام را نگرفت.

وی اضافه کرد: ما بارها گفتیم با دولت کم صبری طرفیم و روحیه مک کارتیستی در حال شکل گرفتن است.

عضو فراکسیون اصولگرایان اصولگرایان مجلس در همین زمینه تصریح کرد: کاش دولت به اندازه خانم اشتون هم برای رسانه‌های ایرانی درجه آزادی قائل بود و می‌گفت تذکر دادیم ولی من نمی‌دانم چرا به خانم اشتون فقط تذکر داده می‌شود ولی به رسانه کشور خودمان در پاکت تذکر، ناگهان داس هم تقدیم می‌شود.






برچسب ها : آزادی بیان  , توقیف  , 9 دی  , داس روحانی  , مهرداد بذرپاش  ,

      

بسم الله الرحمن الرحیم

در حالی که خبرگزاری فارس هفته پیش خبر از توقیف هفته نامه «9 دی» داد و با تکذیب هیئت نظارت بر مطبوعات مواجه شد اما امروز خبر ارسال ابلاغیه توقیف این رسانه توسط هیئت نظارت بر مطبوعات، منتشر شده است.


خبرگزاری فارس: تکذیب‌های دروغین هیئت‌ نظارت بر مطبوعات دولت راستگویان/ داس اعتدال «9 دی» را در آستانه نوروز قربانی کرد
 به گزارش خبرنگار جامعه فارس، 23 اسفندماه جاری خبرگزاری فارس خبر از توقیف هفته نامه 9 دی و سایت جهان‌نیوز داد که علاء‌الدین ظهوریان، دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات اعلام کرد: این اخبار صحت ندارد. البته اگر لازم باشد هیئت نظارت هماهنگی‌های لازم را در جلسات تشکیل شده انجام می‌دهد و رأی خود را یا به صورت تلفنی و در جلسه غیرحضوری به اطلاع می‌رساند.

حجت الاسلام رسایی مدیر مسئول هفته نامه 9 دی و نماینده مجلس نیز همان زمان درباره تصمیم هیئت نظارت بر مطبوعات به منظور توقیف نشریه «9 دی» اظهار داشت: من هم این موضوع را از منابع غیر رسمی معتبر شنیده‌ام و تاکنون هیچ منبع رسمی آن را تایید نکرده است.

وی با بیان این که دولت در این باره پیش از این نیز تصمیماتی داشته است، افزود: به طوری که در راستای توقیف نشریه «9دی» چندین بار خیز برداشته شده است.

حجت‌الاسلام رسایی با بیان اینکه تحمل نقد در دولت یازدهم بسیار پائین است، بیان داشت: بر همین اساس چنانچه تصمیمی بر توقیف رسانه‌هایی که زبان به نقد گشوده‌اند، اتخاذ شود، بعید به نظر نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه ما وظیفه‌ای برای تعریف و تمجید کردن نداریم، افزود: البته اگر در دولت اقدام مهمی متناسب با شاخصه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری ایجاد شود، حتما برجسته‌سازی خواهد شد.

حجت‌الاسلام رسایی با بیان اینکه بعید است دولت راستگویان موضوعی را تکذیب کنند و باز آن اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: چنانچه نشریه «9 دی»‌ توقیف شود، حماسه 9 دی توقیف شدنی نیست و رسانه‌های دیگری مانند «9 دی» همین مطالبه‌گری را انجام می‌دهند.

پس از گذشت یک هفته ...

امروز پس از گذشت یک هفته از انتشار خبر خبرگزاری فارس، اعلام شد: هفته‌نامه «9 دی» به مدیرمسئولی «حمید رسایی» نماینده تهران در مجلس از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات توقیف شد.

حکم توقیف این هفته‌نامه که هفته گذشته صادر شده، امروز (سه‌شنبه) به مدیرمسئول این نشریه ابلاغ شد.

همچنین پرونده این هفته‌نامه، از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.

پیش از این هیئت نظارت بر مطبوعات حکم به توقیف هفته نامه یالثارات الحسین(ع) داده بود که با واکنش محافل سیاسی و رسانه ای مواجه شده بود.

علیرضا معاف سردبیر «9 دی» با تأیید خبر توقیف این هفته‌نامه، به خبرنگار فارس گفت که دلیل عمده این اقدام هیئت نظارت، انتشار مطالب انتقادی نسبت به سیاست‌های هسته‌ای، فرهنگی و اقتصادی دولت یازدهم است.

وی یکی از اصلی ترین گزارش های انتقادی هفته‌نامه متبوعش که مورد اعتراض دولت قرار گرفت، موضوع «اخراج دانشمندان هسته‌ای از سازمان انرژی اتمی» عنوان کرد و آن را «مستند» دانست.

سردبیر «9 دی» اظهار داشت: هفته گذشته خبر توقیف «9 دی» را از منابع غیر رسمی شنیده بودیم اما معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت راستگویان و دبیر هیئت نظارت آن را تکذیب کردند اما امروز، نظر هیئت رسماً به مدیرمسئول هفته‌نامه ابلاغ شد.

معاف در پایان با استقبال از ارجاع پرونده این هفته‌نامه به دادگاه، متذکر شد: مسئولان 9 دی مستندات خود در خصوص گزارش های منتشره در این نشریه را در دادگاه ارائه خواهند داد.






برچسب ها : توقیف  , 9 دی  , اعتدال  , داس روحانی  , رسایی  ,

      

خبرگزاری فارس: روزنامه وطن‌امروز «سیاه» منتشر شد+عکس

 

 

 

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس روزنامه "وطن امروز" شماره امروز (دوشنبه) خود را در اعتراض به آنچه "جزئیات تأسف‌بار منتشرشده از توافقنامه ژنو" خوانده شده است به رنگ سیاه و سفید و با لوگو مشکی به زیر چاپ برده است.

 

 



 






برچسب ها : تحریم  , روزنامه  , وطن امروز  , توافق ژنو  , هولوکاست هسته ای  ,

      
<      1   2   3   4   5   >>   >